16 sierpnia 2017

Ziaja, oczyszczanie "Liście Manuka", pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym kosmetycznym postem. Mianowicie z recenzją pasty do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom z Ziaji. Jest to mój pierwszy produkt z serii "Liście Manuka" z Ziaji. Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam po nią sięgnąć. Miałam obawy czy sprawdzi się przy mojej mieszanej i jednocześnie trądzikowej skórze, no ale kiedy zobaczyłam ją w Hebe za 5 złotych to się skusiłam. 


Co mówi producent: 
Głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizująca zielona glinka
- aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
zapobiega powstawaniu zaskórników
przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry
przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Skład:




Tubka, w której znajduje się 75 ml produktu kosztuje około 8-10 zł, jak już wspominałam ja swój egzemplarz dorwałam w Hebe za 5 zł. Tubka jest solidnie wykonana, zamknięcie/otwarcie dobrze działa, nie zacina się.





 Produkt ma konsystencję białej, gęstej pasty z drobinkami ścierającymi, wyczuwalnymi pod palcami. Bardzo dobrze się rozprowadza, trzyma się skóry, nie ścieka. Jest bardzo wydajny, wystarczy nałożyć go niewiele. Pastę można nazwać bardzo mocnym peelingiem, więc trzeba uważać i delikatnie pocierać, aby nie narobić sobie podrażnień. Raczej nie polecam jej do skóry wrażliwej, ale do tłustej, mieszanej powinna się dobrze sprawdzić. Zalecam Wam stosować go jeden, maksymalnie dwa razy w tygodniu ze względu na mocne właściwości ścierające.





Ogólnie pastę oceniam 10/10. Sprawdza mi się bardzo dobrze i nie widzę u niej minusów. Wiadomo, że zaskórniki magicznie nie znikną, ale skóra jest za to bardzo dobrze oczyszczona. Jak za tą cenę polecam wypróbować. 
Do następnego posta! 
                                                                                                          Amelia

8 komentarzy:

  1. lubię tę pastę, ale nie kupię jej więcej. Czesc drobinek scierajacych to niestety plastik, ktory pozniej jedza ryby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😱 W takim wypadku już jej nie kupię 😱😱😱

      Usuń
  2. Produkty z Ziai są na ogół skuteczne. :)
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem z ziaji i miałam pomadkę jednak to chyba jedyne produkty jakie przypadły mi do gustu od nich^^
    Pozdrawiam! jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę warto przetestować, tym bardziej, że wysoko oceniłaś pastę! :)
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją kiedyś, jakoś nie przypadła mi do gustu...
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń