16 sierpnia 2017

Ziaja, oczyszczanie "Liście Manuka", pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym kosmetycznym postem. Mianowicie z recenzją pasty do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom z Ziaji. Jest to mój pierwszy produkt z serii "Liście Manuka" z Ziaji. Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam po nią sięgnąć. Miałam obawy czy sprawdzi się przy mojej mieszanej i jednocześnie trądzikowej skórze, no ale kiedy zobaczyłam ją w Hebe za 5 złotych to się skusiłam. 


Co mówi producent: 
Głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizująca zielona glinka
- aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
zapobiega powstawaniu zaskórników
przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry
przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Skład:




Tubka, w której znajduje się 75 ml produktu kosztuje około 8-10 zł, jak już wspominałam ja swój egzemplarz dorwałam w Hebe za 5 zł. Tubka jest solidnie wykonana, zamknięcie/otwarcie dobrze działa, nie zacina się.





 Produkt ma konsystencję białej, gęstej pasty z drobinkami ścierającymi, wyczuwalnymi pod palcami. Bardzo dobrze się rozprowadza, trzyma się skóry, nie ścieka. Jest bardzo wydajny, wystarczy nałożyć go niewiele. Pastę można nazwać bardzo mocnym peelingiem, więc trzeba uważać i delikatnie pocierać, aby nie narobić sobie podrażnień. Raczej nie polecam jej do skóry wrażliwej, ale do tłustej, mieszanej powinna się dobrze sprawdzić. Zalecam Wam stosować go jeden, maksymalnie dwa razy w tygodniu ze względu na mocne właściwości ścierające.





Ogólnie pastę oceniam 10/10. Sprawdza mi się bardzo dobrze i nie widzę u niej minusów. Wiadomo, że zaskórniki magicznie nie znikną, ale skóra jest za to bardzo dobrze oczyszczona. Jak za tą cenę polecam wypróbować. 
Do następnego posta! 
                                                                                                          Amelia

7 komentarzy:

  1. lubię tę pastę, ale nie kupię jej więcej. Czesc drobinek scierajacych to niestety plastik, ktory pozniej jedza ryby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😱 W takim wypadku już jej nie kupię 😱😱😱

      Usuń
  2. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/livinglikev (follow me, I follow back :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z Ziai są na ogół skuteczne. :)
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem z ziaji i miałam pomadkę jednak to chyba jedyne produkty jakie przypadły mi do gustu od nich^^
    Pozdrawiam! jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę warto przetestować, tym bardziej, że wysoko oceniłaś pastę! :)
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kiedyś, jakoś nie przypadła mi do gustu...
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń